Forum www.swiatauto.fora.pl Strona Główna www.swiatauto.fora.pl
Forum miłośników samochodów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

INFO Mercedes-Benz W202

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.swiatauto.fora.pl Strona Główna -> Mercedes
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lipa
user



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: masz ten towar?

PostWysłany: Pią 20:45, 24 Lut 2012    Temat postu: INFO Mercedes-Benz W202

Teraz W202 czyli "C-klasa".
Produkowany w latach 1993-2001, następca W201 (190-tka) i poprzednik W203 czyli drugiej generacji C-klasy.
Występował w czterech wersjach wyposażenia:
-Classic(z początku Base)
-Esprit
-Elegance
-Sport.
Classic - podstawowa, najtańsza wersja, właściwie nazywana od września 95 roku. Wewnątrz brak było charakterystycznego drewna dla Mercedesów; delikatne wzory tapicerek. Listwy zewnętrzne Classica były z czarnego plastiku. Po głównym liftingu listwy były lakierowane lakierowane, a na konsoli środkowej pojawiło się drewno Alameda i czarny dąb na listwach drzwi - inne niż w Elegance. Wersja podstawowa.

Esprit - przeznaczona dla młodych ludzi. Kolorowe (inne niż w Classicu) wzory tapicerek (często pod kolor nadwozia). Wewnątrz czarne elementy dekoracyjne aż do liftingu - pojawił się na konsoli środkowej materiał bardzo podobny do włókna węglowego (inny niż w wersji Sport). Listwy w Espricie były z czarnego plastiku, po głównym liftingu jak w Classicu. Zawieszenie obniżono o 25mm.

Elegance - symbol luksusu i elegancji: drewno z orzecha włoskiego. Prócz tego, jasne wersje tapicerek "kolorowały" plastiki na podobny kolor (czego nie było w Espricie i Classicu). Elegance otwierało przed nami kolejną listę wyposażenia opcjonalnego (m. in. 6 kolorów skórzanych tapicerek). Listwy zewnętrzne od początku produkcji lakierowane w innym odcieniu, dodatkowo ozdobione chromem; chrom na klamkach. Zawieszenie identyczne z tym w Classicu.

Sport - usportowiona wersja. Kierownica w stylu SL i pod koniec produkcji w stylu SLK; przednie fotele z poprawionym trzymaniem bocznym; do dyspozycji głównie czarne tapicerki w kratę. Dwa kolory wnętrz - czarna (materiałowa i skórzana) i szara (skórzana; plastiki w ciemno szare). Elementy dekoracyjne z plastiku o strukturze włókna węglowego. Zawieszenie zostało obniżone o 25mm i utwardzone.

W202 przeszedł dwa lifty, lift "mały" i "duży".
Mały lifting
Zmiany po wrześniu 1995:
-wszystkie wersje stylizacyjne miały białe kierunkowskazy z przodu i z tyłu,
-nowe lakiery i tapicerki, nowe elementy dekoracyjne dla wersji Elegance i Sport
-zmiany elektryczne: nowy licznik; częściowe wprowadzenie instalacji CAN - komunikacja między komputerami pokładowymi (silnika, skrzyni itd), licznikiem,
-zmiany mechaniczne: nowe sworznie wahaczy przednich dolnych - zgodne z montowanymi w W210, przednia oś została poszerzona o 6mm;
-zmiany wizualne: nowy sterownik nadmuchu Tempmatic oraz Thermatic z dużym wyświetlaczem

Duży lifting

Zmiany po czerwcu 1997 roku:
-Nowe zderzaki oraz plastikowe progi optycznie obniżające samochód,
-Na aucie nie występowały już elementy z czarnego, matowego plastiku,
-Przednia atrapa o rzadszym użebrowaniu,
-Tylne lampy w każdej wersji przyciemniane,
-Nowe alufelgi w standardzie i w opcji; w wersji Sport koła 16" w standardzie
-Antena radia w sedanie przeniesiona z lewego tylnego błotnika do tylnej szyby,
-Elektroniczny kluczyk z elektryczną blokadą kierownicy i immobilizerm FBS3,
-Nowy licznik z systemem Assyst,
-Nowy panel sterujący oświetleniem wewnętrznym,
-Nowe wzory tapicerki wraz z nowymi boczkami, nowe rodzaje elementów dekoracyjnych
-Zmieniona kierownica - styl ówczesnego SL - i zegary - białe blaty - dla wersji Sport,

Wersja ///AMG
Rok 1994, drugi rok produkcji W202, już na rynek wchodzi C36 AMG.
Silnik 3.2 Mercedesa został rozwiercony do pojemności 3606ccm dając z mocy wyjściowej 220KM aż 280KM i 386Nm momentu.
Silnik w połączeniu z czterobiegowym automatem pozwalał sie opanować choc każdy kto choć na to spojrzał wie że nie jest łatwo Wesoly .
Produkcja zakończyła się w 1997roku kiedy wszedł C43 AMG.

W C43 AMG moc wiele nie wzrosła, 306KM i 410Nm.
Silnik zastosowany wcześniej w W210 (E430)(było to V8 ).
Tu zastosowano już pięciobiegowy automat.

C55 AMG jest jak smerfy, niby istnieje ale nikt nie widział.
Silnik o poj. 5439ccm (5.4 litra) rozwijał (uwaga) 354KM i 510Nm, co przy dość niskiej masie auta i jego skromnych jak ma MB wymiarach tworzyło pocisk wystrzelony ze snajperki.
W USA auto znane.

Silniki:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

źródło: W202.pl

Nr nadwozia znajduję się przed fotelem pasażera, tuż za dywanikiem

Pozdrawiam, Lipa


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Lipa dnia Nie 13:54, 26 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.swiatauto.fora.pl Strona Główna -> Mercedes Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin